Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-06-21T09:21:56Z-
dc.date.available2024-06-21T09:21:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Принцип природовідповідності виховання за іспанськими педагогічними посібниками межі ХІХ – ХХ ст. Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: збірник тез наукових праць VI Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, 15 лютого 2021 року). Прага, Чехія. 2021. С. 23–26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10094-
dc.description.abstractУ педагогічних посібниках, виданих визначними іспанськими педагогами й освітянами П. де Алькантара Гарсією, П. Мартінесом Палао, Р. Бланко Санчесом, Г. Рекуеро Гарсією та іншими у 1890 – 1910-х роках, за провідний принцип виховання особистості людини визнавався принцип природовідповідності виховання. Основний смисл цього принципу зводився до того, що у процесі виховання людини не можна порушувати її людської природи та даного їй від природи – душі, розуму, волі, відчуттів, характеру, талантів, проте необхідно забезпечити сприятливі педагогічні умови задля поступового, гармонійного і повноцінного розвинення усіх розумових, моральних, естетичних здібностей особистості.en_US
dc.publisherНаукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: збірник тез наукових праць VI Міжнародної наукової конференціїen_US
dc.subjectприродовідповідність вихованняen_US
dc.subjectІспаніяen_US
dc.subjectпедагогічні посібникиen_US
dc.subjectмежа ХІХ – ХХ ст.en_US
dc.titleПринцип природовідповідності виховання за іспанськими педагогічними посібниками межі ХІХ – ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.