Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10094
Назва: Принцип природовідповідності виховання за іспанськими педагогічними посібниками межі ХІХ – ХХ ст.
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: природовідповідність виховання
Іспанія
педагогічні посібники
межа ХІХ – ХХ ст.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: збірник тез наукових праць VI Міжнародної наукової конференції
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Принцип природовідповідності виховання за іспанськими педагогічними посібниками межі ХІХ – ХХ ст. Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: збірник тез наукових праць VI Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, 15 лютого 2021 року). Прага, Чехія. 2021. С. 23–26.
Короткий огляд (реферат): У педагогічних посібниках, виданих визначними іспанськими педагогами й освітянами П. де Алькантара Гарсією, П. Мартінесом Палао, Р. Бланко Санчесом, Г. Рекуеро Гарсією та іншими у 1890 – 1910-х роках, за провідний принцип виховання особистості людини визнавався принцип природовідповідності виховання. Основний смисл цього принципу зводився до того, що у процесі виховання людини не можна порушувати її людської природи та даного їй від природи – душі, розуму, волі, відчуттів, характеру, талантів, проте необхідно забезпечити сприятливі педагогічні умови задля поступового, гармонійного і повноцінного розвинення усіх розумових, моральних, естетичних здібностей особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10094
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.