Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10146
Назва: | Особливості освітнього процесу в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка за результатами опитування студентів |
Автори: | Гапоненко, Дмитро Іванович |
Ключові слова: | освітній процес освітній процес НУЧК імені Т.Г. Шевченка НУЧК імені Т.Г. Шевченка майбутній фахівець |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції |
Бібліографічний опис: | Гапоненко Д. І. Особливості освітнього процесу в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка за результатами опитування студентів. Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2020. С. 58-60. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан і тенденції розвитку вищої освіти в Україні ставлять на порядок денний нові проблеми, пов’язані з необхідністю вдосконалення освітнього процесу. Згідно Закону «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 р. зменшилося аудиторне навантаження викладачів і студентів, що призвело до оптимізації і об’єднання низки навчальних курсів. Окрім того, значний вплив на зміни у вищій освіті справила ратифікація Угоди про асоціацію Україна – ЄС. У зв’язку з цим, питання професійної підготовки майбутніх фахівців вийшло за межі суто механічних змін у навчальних планах і структурах предметів, що вивчаються. Разом з тим, ефективне функціонування системи освіти і її інтеграція у європейський простір неможлива без урахування думки учасників освітнього процесу. Сучасний стан і тенденції розвитку вищої освіти в Україні ставлять на порядок денний нові проблеми, пов’язані з необхідністю вдосконалення освітнього процесу. Згідно Закону «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 р. зменшилося аудиторне навантаження викладачів і студентів, що призвело до оптимізації і об’єднання низки навчальних курсів. Окрім того, значний вплив на зміни у вищій освіті справила ратифікація Угоди про асоціацію Україна – ЄС. У зв’язку з цим, питання професійної підготовки майбутніх фахівців вийшло за межі суто механічних змін у навчальних планах і структурах предметів, що вивчаються. Разом з тим, ефективне функціонування системи освіти і її інтеграція у європейський простір неможлива без урахування думки учасників освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10146 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.