Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10175
Назва: Особливості створення і розвитку мистецьких брендів
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Тищенко, А.
Ключові слова: мистецький бренд
розвиток мистецького бренду
мистецька цінність
ідентичність
брендинг
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Ладонько Л.С., Тищенко А. Особливості створення і розвитку мистецьких брендів. Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку»( 23 квітня 2024 року). Київ: КНУТД, 2024. С.629-633
Короткий огляд (реферат): Важливо, щоб мистецький бренд відображав мистецьку цінність та ідентичність, сприяв збереженню автентичності та культурної спадщини, а також забезпечував баланс між комерційними інтересами та збереженням розуміння культурного продукту як вираження певних загальнозначущих і ціннісних смислів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10175
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості створення і розвитку.pdf127.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.