Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10298
Назва: | Формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах реформування освіти |
Автори: | Гребеник, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | реформування вищої освіти майбутні педагоги професійна діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Гребеник Т. В. Формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах реформування освіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки 2 курсу, 60 групи, спец.: 011 Освітні, педагогічні науки / наук. керівник: д. п. н., проф. Г. М. Тимошко / Навчально-науковий інститут історії та соціогуманітарних дисциплін імені О. М. Лазаревського, Кафедра педагогіки і методики викладання історії та суспільних дисциплін. Чернігів, 2020. 96 с. |
Короткий огляд (реферат): | Процеси реформування і модернізації сучасної освіти в Україні прямо пропорційно залежать від закономірностей змін сучасного суспільного розвитку, що в свою чергу вимагає постійного оновлення змісту освіти, впровадження нових технологій, методів, форм й видів навчання та відповідності таких процесів світовим векторам розвитку. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності та розробленні відповідних методичних рекомендацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10298 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 011 Освітні, педагогічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гребеник_Формування готовності.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.