Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГребеник, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-10-15T06:58:06Z-
dc.date.available2024-10-15T06:58:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГребеник Т. В. Формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах реформування освіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки 2 курсу, 60 групи, спец.: 011 Освітні, педагогічні науки / наук. керівник: д. п. н., проф. Г. М. Тимошко / Навчально-науковий інститут історії та соціогуманітарних дисциплін імені О. М. Лазаревського, Кафедра педагогіки і методики викладання історії та суспільних дисциплін. Чернігів, 2020. 96 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10298-
dc.description.abstractПроцеси реформування і модернізації сучасної освіти в Україні прямо пропорційно залежать від закономірностей змін сучасного суспільного розвитку, що в свою чергу вимагає постійного оновлення змісту освіти, впровадження нових технологій, методів, форм й видів навчання та відповідності таких процесів світовим векторам розвитку. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності та розробленні відповідних методичних рекомендацій.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectреформування вищої освітиen_US
dc.subjectмайбутні педагогиen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleФормування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах реформування освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 011 Освітні, педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гребеник_Формування готовності.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.