Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10298
Назва: Формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах реформування освіти
Автори: Гребеник, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: реформування вищої освіти
майбутні педагоги
професійна діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Гребеник Т. В. Формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах реформування освіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки 2 курсу, 60 групи, спец.: 011 Освітні, педагогічні науки / наук. керівник: д. п. н., проф. Г. М. Тимошко / Навчально-науковий інститут історії та соціогуманітарних дисциплін імені О. М. Лазаревського, Кафедра педагогіки і методики викладання історії та суспільних дисциплін. Чернігів, 2020. 96 с.
Короткий огляд (реферат): Процеси реформування і модернізації сучасної освіти в Україні прямо пропорційно залежать від закономірностей змін сучасного суспільного розвитку, що в свою чергу вимагає постійного оновлення змісту освіти, впровадження нових технологій, методів, форм й видів навчання та відповідності таких процесів світовим векторам розвитку. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності та розробленні відповідних методичних рекомендацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10298
Розташовується у зібраннях:спец.: 011 Освітні, педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гребеник_Формування готовності.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.