Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10330
Назва: Підготовка майбутніх учителів до формування громадянської відповідальності молодших школярів
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: громадянська відповідальність
підготовка вчителя
інтегрований курс «Я досліджую світ»
молодші школярі
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Кисла О.Ф., Коваль В.О. Підготовка майбутніх учителів до формування громадянської відповідальності молодших школярів. Інноваційна педагогіка. Вип. 24. Т.1. : Вид-во Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. С.184-188.
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування освіти важливого значення набуває підготовка педагога. У статті актуалізується проблема підготовки майбутніх вчителів до формування громадянської відповідальності молодших школярів. Громадянська відповідальність є однією з ключових компетентностей, які мають бути сформовані у випускника школи. Початкова школа є тією базою, яка закладає основи формування громадянських цінностей на засадах демократії. Підготовка майбутнього педагога здійснюється комплексно і поетапно, реалізується через змістовий, процесуальний та оцінний компоненти. Змістовий компонент розкривається через системність знань щодо процесу формування громадянської компетентності молодших школярів; знання понятійного апарату стосовно цінностей особистості; усвідомлення суспільної значущості педагогічної діяльності. Процесуальний компонент розкривається через вміння аналізувати й реалізовувати власний творчий потенціал і педагогічні здібності, відчувати задоволення від творчого результату діяльності молодших школярів; усвідомлення необхідності постійного вдосконалення власних професійних знань, умінь, навичок, морально-етичної культури поведінки, ерудиції; вміння оцінювати в різних ситуаціях свої дії щодо формування громадянської компетентності молодших школярів; вміння дотримуватися норм поведінки в громадських місцях та аналіз власної поведінки та поведінки інших. Оцінний компонент розкривається через вміння адекватно оцінювати власну активність у професійній діяльності та діяльності інших; відносини з іншими людьми; знання дітей щодо прав та обов’язків громадян України, свою належність до українського суспільства; вияви патріотизму, гуманності, порядності, контролювати розвиток вихованості учнів, самооцінку процесу формування громадянської компетентності як в майбутніх учителів початкової школи, так і у молодших школярів. Важливе значення при цьому відводиться університетським навчальним курсам, зокрема «Методиці викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ». У статті розглянуті основні методичні аспекти практичної підготовки, організації самостійної роботи та позааудиторної виховної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10330
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.