Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T14:58:55Z-
dc.date.available2020-03-24T14:58:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1034-
dc.description.abstractОднією з важливих проблем історико-педагогічного дослідження є обґрунтування та аналіз понятійно-термінологічного апарату. У зв’язку з цим задля об’єктивного й поліаспектного висвітлення розвитку початкової освіти в Україні в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. простежимо тлумачення поняття «початкова освіта» в історико-педагогічній ретроспективі.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherСучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень : зб. матеріалів наук.-методол. семінару з історії освіти, 25 жовт. 2017 р. / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Київ, 2017. С. 12–14.en_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.titleСУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПОЧАТКОВА ОСВІТА»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119.pdf502.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.