Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1034
Назва: | СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПОЧАТКОВА ОСВІТА»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ |
Автори: | Гавриленко, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | початкова освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень : зб. матеріалів наук.-методол. семінару з історії освіти, 25 жовт. 2017 р. / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Київ, 2017. С. 12–14. |
Короткий огляд (реферат): | Однією з важливих проблем історико-педагогічного дослідження є обґрунтування та аналіз понятійно-термінологічного апарату. У зв’язку з цим задля об’єктивного й поліаспектного висвітлення розвитку початкової освіти в Україні в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. простежимо тлумачення поняття «початкова освіта» в історико-педагогічній ретроспективі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1034 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
119.pdf | 502.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.