Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371
Назва: Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: мотивація
сучасний підручник
Дата публікації: 2022
Видавництво: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей
Бібліографічний опис: Кисла О.Ф.,Коваль В.О. Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання. Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей / [ред. кол.; голов. ред. – О.М.Топузов]. [Електронне видання] Київ : Педагогічна думка, 2022. С. 276-278.
Короткий огляд (реферат): У науковому дослідженні висвітлено причини зниження позитивної мотивації у учнів в теперішній час. Зазначено, що підручник є одним із засобів формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів, розвитку інтересу до пізнання світу. Окреслені дидактичні можливості сучасних підручників для формування позитивної мотивації учнів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.