Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кисла, Оксана Федосіївна | - |
dc.contributor.author | Коваль, Вікторія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T10:20:14Z | - |
dc.date.available | 2024-11-08T10:20:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Кисла О.Ф.,Коваль В.О. Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання. Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей / [ред. кол.; голов. ред. – О.М.Топузов]. [Електронне видання] Київ : Педагогічна думка, 2022. С. 276-278. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371 | - |
dc.description.abstract | У науковому дослідженні висвітлено причини зниження позитивної мотивації у учнів в теперішній час. Зазначено, що підручник є одним із засобів формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів, розвитку інтересу до пізнання світу. Окреслені дидактичні можливості сучасних підручників для формування позитивної мотивації учнів початкової школи. | en_US |
dc.publisher | Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | сучасний підручник | en_US |
dc.title | Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання.pdf | 180.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.