Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-08T10:20:14Z-
dc.date.available2024-11-08T10:20:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКисла О.Ф.,Коваль В.О. Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання. Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей / [ред. кол.; голов. ред. – О.М.Топузов]. [Електронне видання] Київ : Педагогічна думка, 2022. С. 276-278.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371-
dc.description.abstractУ науковому дослідженні висвітлено причини зниження позитивної мотивації у учнів в теперішній час. Зазначено, що підручник є одним із засобів формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів, розвитку інтересу до пізнання світу. Окреслені дидактичні можливості сучасних підручників для формування позитивної мотивації учнів початкової школи.en_US
dc.publisherПроблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідейen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectсучасний підручникen_US
dc.titleДидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.