Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371
Назва: | Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання |
Автори: | Кисла, Оксана Федосіївна Коваль, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | мотивація сучасний підручник |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей |
Бібліографічний опис: | Кисла О.Ф.,Коваль В.О. Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання. Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей / [ред. кол.; голов. ред. – О.М.Топузов]. [Електронне видання] Київ : Педагогічна думка, 2022. С. 276-278. |
Короткий огляд (реферат): | У науковому дослідженні висвітлено причини зниження позитивної мотивації у учнів в теперішній час. Зазначено, що підручник є одним із засобів формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів, розвитку інтересу до пізнання світу. Окреслені дидактичні можливості сучасних підручників для формування позитивної мотивації учнів початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10371 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дидактичні можливості сучасного підручника у формуванні позитивної мотивації до навчання.pdf | 180.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.