Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10381
Назва: | Особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі |
Автори: | Карпенко, Оксана Федорівна Коваль, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | проєктна діяльність ключові компетентності інтеграція початкова школа |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції |
Бібліографічний опис: | Карпенко О.Ф., Коваль В.О. Особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (6-7 травня 2020 року): збірник тез. Прилуки : Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І.Я. Франка, 2020. С. 70-74. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі. Показано, що проєктна діяльність є інструментом інтеграції, який сприяє розвитку ключових компетентностей учнів, в тому числі, й екологічної. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10381 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі.pdf | 360.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.