Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10381
Назва: Особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі
Автори: Карпенко, Оксана Федорівна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: проєктна діяльність
ключові компетентності
інтеграція
початкова школа
Дата публікації: 2020
Видавництво: Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції
Бібліографічний опис: Карпенко О.Ф., Коваль В.О. Особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (6-7 травня 2020 року): збірник тез. Прилуки : Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І.Я. Франка, 2020. С. 70-74.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі. Показано, що проєктна діяльність є інструментом інтеграції, який сприяє розвитку ключових компетентностей учнів, в тому числі, й екологічної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10381
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.