Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітіна, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2024-11-21T11:35:46Z-
dc.date.available2024-11-21T11:35:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНікітіна Н. П. Казкотерапія як метод роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах війни. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2024. № 1-2 (15-16). С. 26-35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10395-
dc.description.abstractМета статті – визначити та систематизувати зміст казкотерапії як метод допомоги дітям дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах війни. Методи дослідження. Для дослідження поставленої мети застосовувалися теоретичні методи, а саме: узагальнення, аналіз та систематизація вітчизняної та зарубіжної літератур з метою вивчення означеної проблеми та запропонованих шляхів щодо її розв’язання в психолого-педагогічній науковій думці. Наукова новизна цієї розвідки полягає в тому, що зроблено спробу розглянути застосування методу казкотерапії провідними європейськими фахівцями. Наголошено, що в різних країнах використовують цей метод залежно від рівня розвитку суспільства, відповідно і від ментального здоров’я та проблем населення.en_US
dc.publisherNew Inception : науковий журналen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectказкотерапіяen_US
dc.subjectтравми війниen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectреабілітаціяen_US
dc.titleКазкотерапія як метод роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах війниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітіна_Казкотерапія.pdf459.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.