Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10402
Назва: | Соціально-педагогічна діяльність, спрямована на підтримку обдарованої особистості в умовах воєнного стану: виклики та можливості |
Автори: | Петренко, С. М. Мехед, Ольга Борисівна Мехед, Д. Б. |
Ключові слова: | заклади освіти обдаровані учні соціально-педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції |
Бібліографічний опис: | Петренко С. М., Мехед Д. Б., Мехед О. Б. Соціально-педагогічна діяльність, спрямована на підтримку обдарованої особистості в умовах воєнного стану: виклики та можливості. Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 серпня 2024 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 1111-1115. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей та молоді в умовах воєнного стану. Автори аналізують труднощі, з якими стикаються обдаровані особистості в умовах постійного стресу та невизначеності, а також пропонують методи та стратегії, що допомагають підтримувати їхнє емоційне та психічне здоров’я. Особлива увага приділяється ролі освітнього середовища, сім’ї та соціально-педагогічного супроводу у забезпеченні належної підтримки та розвитку обдарованості, незважаючи на вплив негативних факторів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10402 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соціально-педагогічна діяльність, спрямована на підтримку обдарованої особистості в умовах воєнного стану виклики та можливості.pdf | 211.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.