Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілюк, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2025-01-20T13:08:31Z-
dc.date.available2025-01-20T13:08:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтрілюк О. Медіаграмотність у країнах Вишеградської групи: європейський досвід і перспективи для України. Матеріали науково-практичної конференції «Сьомі Фльорівські читання». Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2022. С. 109–114.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10435-
dc.description.abstractВишеградська група – це об’єднання центральноєвропейських держав: Польщі, Чехії, Угорщини, Словаччини. 15 лютого 1991 р. в угорському місті Вишеград президент Польщі Лех Валенса, президент Чехословаччини Вацлав Гавел та прем’єр Угорщини Йожеф Анталл домовились про співпрацю щодо інтеграції країн до європейських і євроатлантичних структур. Вони підписали відповідну декларацію. 1 січня 1993 р. єдина Чехословацька республіка припинила своє існування. Відтак, Вишеградська група стала нараховувати не три, а чотири країниучасниці. «Вишеградська група» – це офіційна назва організації, водночас, рівнозначно вживається інша – «Вишеградська четвірка» (В4 або V4) [10, с. 259]. Україна завжди перебувала в полі ключових інтересів Вишеградської четвірки, отримувала з її боку дієву допомогу та підтримку в найрізноманітніших формах. Мова йде не лише про практичні питання регіональної співпраці та безпеки, але й про різноманітні аспекти ціннісного та цивілізаційного виміру. Наразі актуальною для Європи залишається проблема медіаосвіти. Зважаючи на глобальну інформатизацію, стрімке зростання швидкого обміну інформацією, зміну форм, способів, цілей цього обміну, є розуміння важливості розвитку медіа- та інформаційної грамотності. Медіаосвіта є одним з шляхів такого розвитку. Медіаосвіта – це частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи традиційні та новітні медіа з урахуванням розвитку інформаційних технологій.en_US
dc.publisherМатеріали науково-практичної конференції «Сьомі Фльорівські читання»en_US
dc.subjectмедіаграмотністьen_US
dc.subjectкраїни Вишеградської групиen_US
dc.subjectєвропейський досвідen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.titleМедіаграмотність у країнах Вишеградської групи: європейський досвід і перспективи для Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.