Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10435
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілюк, Олена Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-20T13:08:31Z | - |
dc.date.available | 2025-01-20T13:08:31Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Стрілюк О. Медіаграмотність у країнах Вишеградської групи: європейський досвід і перспективи для України. Матеріали науково-практичної конференції «Сьомі Фльорівські читання». Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2022. С. 109–114. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10435 | - |
dc.description.abstract | Вишеградська група – це об’єднання центральноєвропейських держав: Польщі, Чехії, Угорщини, Словаччини. 15 лютого 1991 р. в угорському місті Вишеград президент Польщі Лех Валенса, президент Чехословаччини Вацлав Гавел та прем’єр Угорщини Йожеф Анталл домовились про співпрацю щодо інтеграції країн до європейських і євроатлантичних структур. Вони підписали відповідну декларацію. 1 січня 1993 р. єдина Чехословацька республіка припинила своє існування. Відтак, Вишеградська група стала нараховувати не три, а чотири країниучасниці. «Вишеградська група» – це офіційна назва організації, водночас, рівнозначно вживається інша – «Вишеградська четвірка» (В4 або V4) [10, с. 259]. Україна завжди перебувала в полі ключових інтересів Вишеградської четвірки, отримувала з її боку дієву допомогу та підтримку в найрізноманітніших формах. Мова йде не лише про практичні питання регіональної співпраці та безпеки, але й про різноманітні аспекти ціннісного та цивілізаційного виміру. Наразі актуальною для Європи залишається проблема медіаосвіти. Зважаючи на глобальну інформатизацію, стрімке зростання швидкого обміну інформацією, зміну форм, способів, цілей цього обміну, є розуміння важливості розвитку медіа- та інформаційної грамотності. Медіаосвіта є одним з шляхів такого розвитку. Медіаосвіта – це частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи традиційні та новітні медіа з урахуванням розвитку інформаційних технологій. | en_US |
dc.publisher | Матеріали науково-практичної конференції «Сьомі Фльорівські читання» | en_US |
dc.subject | медіаграмотність | en_US |
dc.subject | країни Вишеградської групи | en_US |
dc.subject | європейський досвід | en_US |
dc.subject | Україна | en_US |
dc.title | Медіаграмотність у країнах Вишеградської групи: європейський досвід і перспективи для України | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Медіаграмотність у країнах Вишеградської групи європейський досвід і перспективи для України.pdf | 267.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.