Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10450
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Дедович, Валентин Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T13:43:27Z | - |
dc.date.available | 2025-01-21T13:43:27Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Мехед О. Б., Дедович В. М. Освітні підходи до викладання методології та організації наукових досліджень у підготовці аспірантів: духовний та інтелектуальний аспекти. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в XXI столітті». Щорічний міжнародний рецензуємий збірник наукових праць. 2025. Вип.7. С. 34-39. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10450 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна проблема викладання дисциплін, що включають питання методології та організації наукових досліджень для аспірантів у системі вищої освіти. Особлива увага приділяється аналізу сучасних освітніх підходів, які спрямовані не лише на формування суто наукових компетенцій, але й на духовний та інтелектуальний розвиток молодих науковців. Підготовка аспірантів у цих дисциплін охоплює не лише опанування методологічних засад, але й сприяє розвитку таких особистісних якостей, як критичне мислення, моральна відповідальність, відданість науковій доброчесності та внутрішній мотивації до наукової діяльності. У статті досліджено різні методики навчання, які можуть сприяти активному залученню аспірантів до процесу самопізнання і саморозвитку, зокрема інтерактивні методи навчання, проєктну діяльність, дослідницькі завдання та дебати. Такі методики дають можливість аспірантам формувати навички самостійного прийняття рішень, пошуку інноваційних рішень та роботи в команді, що є надзвичайно важливим для успішної професійної діяльності в сучасному науковому середовищі. Окрім того, у статті досліджено, як освітні практики сприяють інтеграції моральних та духовних цінностей у наукову діяльність аспірантів, зокрема через формування цілісного світогляду, що охоплює гуманістичні принципи, етику науки та відповідальність перед суспільством. | en_US |
dc.publisher | Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в XXI столітті» | en_US |
dc.subject | аспіранти | en_US |
dc.subject | методологія наукових досліджень | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | духовний розвиток | en_US |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | en_US |
dc.subject | освітні підходи | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.title | Освітні підходи до викладання методології та організації наукових досліджень у підготовці аспірантів: духовний та інтелектуальний аспекти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітні підходи до викладання методології та організації наукових досліджень у підготовці аспірантів духовний та інтелектуальний аспекти.pdf | 364.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.