Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10450
Назва: | Освітні підходи до викладання методології та організації наукових досліджень у підготовці аспірантів: духовний та інтелектуальний аспекти |
Автори: | Мехед, Ольга Борисівна Дедович, Валентин Миколайович |
Ключові слова: | аспіранти методологія наукових досліджень професійна підготовка духовний розвиток інтелектуальний розвиток освітні підходи освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в XXI столітті» |
Бібліографічний опис: | Мехед О. Б., Дедович В. М. Освітні підходи до викладання методології та організації наукових досліджень у підготовці аспірантів: духовний та інтелектуальний аспекти. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в XXI столітті». Щорічний міжнародний рецензуємий збірник наукових праць. 2025. Вип.7. С. 34-39. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається актуальна проблема викладання дисциплін, що включають питання методології та організації наукових досліджень для аспірантів у системі вищої освіти. Особлива увага приділяється аналізу сучасних освітніх підходів, які спрямовані не лише на формування суто наукових компетенцій, але й на духовний та інтелектуальний розвиток молодих науковців. Підготовка аспірантів у цих дисциплін охоплює не лише опанування методологічних засад, але й сприяє розвитку таких особистісних якостей, як критичне мислення, моральна відповідальність, відданість науковій доброчесності та внутрішній мотивації до наукової діяльності. У статті досліджено різні методики навчання, які можуть сприяти активному залученню аспірантів до процесу самопізнання і саморозвитку, зокрема інтерактивні методи навчання, проєктну діяльність, дослідницькі завдання та дебати. Такі методики дають можливість аспірантам формувати навички самостійного прийняття рішень, пошуку інноваційних рішень та роботи в команді, що є надзвичайно важливим для успішної професійної діяльності в сучасному науковому середовищі. Окрім того, у статті досліджено, як освітні практики сприяють інтеграції моральних та духовних цінностей у наукову діяльність аспірантів, зокрема через формування цілісного світогляду, що охоплює гуманістичні принципи, етику науки та відповідальність перед суспільством. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10450 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітні підходи до викладання методології та організації наукових досліджень у підготовці аспірантів духовний та інтелектуальний аспекти.pdf | 364.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.