Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497
Назва: | Модель формування професійного мислення майбутніх педагогів |
Автори: | Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | модель формування професійного мислення принципи створення моделі педагогічні умови реалізації моделі етапи формування професійного мислення майбутні педагоги |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | New Inception : науковий журнал |
Бібліографічний опис: | Кміть O. (2024). Модель формування професійного мислення майбутніх педагогів. New Inception, № 1-2 (15-16), 48–54. |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті полягає в обґрунтуванні моделі формування професійного мислення майбутніх педагогів. Методи дослідження. У роботі використано комплекс методів дослідження на основі діалектичного поєднання теоретичного та практичного підходів. Теоретичними методами є аналіз, синтез, конкретизація теоретичних передумов формування професійного мислення майбутніх педагогів; систематизація організаційно-педагогічних умов професійного мислення вчителів; моделювання процесу формування професійного мислення названих фахівців. Емпіричні методи застосовуються для вивчення наукової літератури, узагальнення педагогічного досвіду використання форм і методів проблемного та контекстного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497 |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель формування професійного.pdf | 390.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.