Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497
Назва: Модель формування професійного мислення майбутніх педагогів
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: модель формування професійного мислення
принципи створення моделі
педагогічні умови реалізації моделі
етапи формування професійного мислення
майбутні педагоги
Дата публікації: 2024
Видавництво: New Inception : науковий журнал
Бібліографічний опис: Кміть O. (2024). Модель формування професійного мислення майбутніх педагогів. New Inception, № 1-2 (15-16), 48–54.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в обґрунтуванні моделі формування професійного мислення майбутніх педагогів. Методи дослідження. У роботі використано комплекс методів дослідження на основі діалектичного поєднання теоретичного та практичного підходів. Теоретичними методами є аналіз, синтез, конкретизація теоретичних передумов формування професійного мислення майбутніх педагогів; систематизація організаційно-педагогічних умов професійного мислення вчителів; моделювання процесу формування професійного мислення названих фахівців. Емпіричні методи застосовуються для вивчення наукової літератури, узагальнення педагогічного досвіду використання форм і методів проблемного та контекстного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модель формування професійного.pdf390.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.