Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаніна, Альона Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-13T13:52:38Z-
dc.date.available2025-02-13T13:52:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВаніна А. В. Формування математичної компетентності учнів початкових класів засобом дидактичних ігор : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент Т.П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 120 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10556-
dc.description.abstractУ магістерській роботі на тему «Формування математичної компетентності учнів початкових класів засобом дидактичних ігор» розглянуто вплив дидактичних ігор на розвиток математичних знань і навичок у молодших школярів. Проаналізовано поняття математичної компетентності, її структуру та важливість для успішного навчання учнів початкової школи. Визначено значення дидактичної гри як ефективного методу навчання, що відповідає віковим особливостям учнів і сприяє формуванню пізнавальної мотивації, інтересу до математики та розвитку критичного мислення.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectдидактичні ігриen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectформування компетентностіen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleФормування математичної компетентності учнів початкових класів засобом дидактичних ігорen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ваніна_Формування математичної.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.