Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10564
Назва: | Формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами цифрових технологій |
Автори: | Дрозд, Кристіна Анатолівна |
Ключові слова: | інтерес пізнавальний інтерес початкова школа інформаційно-комунікативні технології цифрова трансформація освіти система завдань з використанням цифрових технологій |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Дрозд К. А. Формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами цифрових технологій : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент Н.М. Стрілецька / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 91 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі обґрунтовано актуальність проблеми формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами цифрових технологій; розкрито сутність понять "інтерес", "пізнавальний інтерес"; висвітлено психолого-педагогічні аспекти з проблеми формування пізнавального інтересу у молодших школярів; схарактеризований стан цифрової трансформації початкової освіти та здійснено аналіз педагогічного досвіду розвитку пізнавальних інтересів в учнів початкової школизасобами цифровихтехнологій; укомплектовано систему завдань з використанням сучасних цифрових технологій; досліджено її вплив на розвиток пізнавального інтересу учнів; сформульовано методичні рекомендації щодо використання ІКТ у початковій школі з метою розвитку пізнавального інтересу молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10564 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дрозд_Формування пізнавального.pdf | 2.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.