Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10600
Назва: Інформаційно-рекламний менеджмент організацій культури та мистецтва
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Кульбако, А.
Ключові слова: інформаційно-рекламний менеджмент
культура
мистецтво
управління
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса: ПНУ імені К.Д.Ушинського
Бібліографічний опис: Ладонько Л., Кульбако А. Інформаційно-рекламний менеджмент організацій культури та мистецтва. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Південноукраїнські наукові студії»( 19-21 листопада 2024 року) Одеса: ПНУ імені К.Д.Ушинського, 2024.С.25-27
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано менеджмент інформаційно-рекламної діяльності організацій/установ культури та мистецтва як складний і багатогранний процес, який вимагає творчого підходу, глибокого розуміння цільової аудиторії та використання сучасних маркетингових технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10600
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ладонько_Інформаційно-рекламний.pdf107.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.