Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10606
Назва: Навчання історії ЄС у старшій школі
Автори: Гринь, Олена Володимирівна
Ключові слова: історія ЄС
методика навчання історії
навчання історії у старшій школі
дослідницька діяльність
інтерактивні методи
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Гринь О. Навчання історії ЄС у старшій школі // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 28 (184) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С.25-31. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – проаналізувати особливості навчання історії Європейського Союзу у старшій школі. Методологія дослідження ґрунтувалася на основі діяльнісного, компетентісного та особистісно орієнтованого підходів до навчання історії. Використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу, узагальнення та порівняння для комплексного дослідження нормативно-правових документів і науково-педагогічної літератури; для вивчення окремих прикладів освітніх ініціатив, які є ефективними при навчанні історії ЄС, залучено метод кейс-стаді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10606
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринь_Навчання історії ЄС.pdf465.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.