Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10652
Назва: | Педагогічні умови розвитку самостійності дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти |
Автори: | Мариняко, Світлана Вікторівна |
Ключові слова: | заклад дошкільної освіти діти дошкільного віку самостійність дошкільна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Мариняко С. В. Педагогічні умови розвитку самостійності дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 63 групи, спец. 012 Дошкільна освіта / керівник: к. пед. н., доцент В.М. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 129 с. |
Короткий огляд (реферат): | Людина як особистість розвивається протягом всього життя. Але саме дошкільний вік є первинним ланцюгом в розвитку дитини, і саме в цьому віці відбувається формування самостійності людини. Формування самостійності необхідно розглядати як складову частину виховання дошкільників. Тому, першочергово важливе завдання кожного педагога, щоб діти на етапі завершення дошкільного закладу досягли конкретного, достатньо високого рівня самостійності, яке відкриє можливість впоратися з різними завданнями, готовністю здобувати нові знання та соціально-орієнтовний досвід. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10652 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мариняко_Педагогічні умови.pdf | 3,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.