Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10680
Назва: | Structural and content basis for preservice teachers’ professional thinking formation |
Автори: | Kmit, Olena Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | professional thinking and its kinds cognitive motivational-value operational reflexive components pedagogical conditions of professional thinking formation |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти в контексті сучасних суспільних викликів: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації |
Бібліографічний опис: | Kmit O.V. Structural and content basis for preservice teachers’ professional thinking formation. Формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти в контексті сучасних суспільних викликів: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 30 грудня – 9 лютого 2025 року. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2025. C.102-106. |
Короткий огляд (реферат): | In the article the structural and content basis for preservice teachers’ professional thinking formation is defined. The teacher's professional thinking is considered in this article as a specific mental activity, including a generalized reflection and creative transformation of the objective characteristics of the educational process, the solution of pedagogical problems to achieve the goals of pedagogical interaction. In the structure of professional thinking the following components are identified and described: cognitive, motivational-value, operational, reflexive. Pedagogical conditions of effective formation of students' professional thinking are represented in the work. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10680 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Structural and content basis for preservice teachers’ professional thinking formation.pdf | 414,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.