Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1072
Назва: | Організаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | вчитель майбутній вчитель професійна підготовка компетентність індивідуального здоров’язбереження |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Жáра Г. І. Організаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 152. У 2-х т. Т. 1.. С. 28–33. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови, які дозволяють сформувати й у подальшому розвивати компетентність індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів під час професійної підготовки та у вчителів-практиків на етапах професійного становлення і саморозвитку. Показано особливості побудови освітнього процесу, на які необхідно звернути увагу під час організації формальної, неформальної та інформальної освіти вчителів з питань індивідуального здоров’язбереження з урахуванням їх вікових особливостей та специфіки освіти дорослих. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1072 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.