Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1082
Назва: Взаємодія соціальної педагогіки та педології у контексті їх наукового становлення (20-ті роки ХХ ст.)
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: науково-практична діяльність
соціальна педагогіка
педологія
наукове становлення
досвідно-педологічна станція
Дата публікації: 2006
Видавництво: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / [за ред. Л.П.Мельник, В.І.Співака]. Вип. ХХIV. Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2015. С. 256–267.
Короткий огляд (реферат): Авторка охарактеризувала основні ідеї, що поєднували соціальну педагогіку і педологію – цілісне сприймання особистості дитини, увага до її потреб і запитів, ретельне вивчення соціального середовища й умов життя індивіда й отримали практичне втілення у діяльності кабінетів соціальної педагогіки та лікарсько-педагогічних кабінетів, які функціонували у складі досвідно-педологічних станцій у 20-ті – першій половині 30-х років ХХ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1082
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.