Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090
Назва: Історико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвід
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практична філософія і нова українська школа». Київ: Інститут педагогіки АПН України, 2019. С. 50–55.
Короткий огляд (реферат): В Україні упродовж десятиліть існує досвід створення закладів для навчання, виховання та соціалізації різних категорій дітей з особливими освітніми потребами та інтеграції їх у суспільство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.