Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1096
Назва: Ідеї розвитку особистості у вітчизняній педології початку ХХ ст.
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: личность
педология
ребенок
образование
воспитание
развитие
Дата публікації: 2013
Видавництво: Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія : Педагогічні науки. – 2013. Випуск 123. Т.ІІ. С. 403–408.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються ідеї вчених-педологів П. Каптєрєва, О. Нечаєва, М. Рум`янцева, Я. Чепіги, що стосуються різних аспектів розвитку особистості і були поширені в педології у період її становлення як наукової галузі (початок ХХ ст.). Особлива увага приділяється проблемі впливу шкільної освіти на розвиток дитини. Ключові слова: педологія, дитина, освіта, виховання, розвиток, особистість. В статье рассматриваются идеи ученых-педологов П. Каптерева, А. Нечаева, Н. Румянцева, Я. Чепиги, которые касаются разных аспектов развития личности и были характерны для педологии в период ее становления как научной отрасли (начало ХХ в.). Особое внимание обращается на проблему влияния школьного образования на развитие ребенка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1096
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.