Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10964
Назва: Особливості гендерної ідентичності дітей старшого дошкільного віку
Автори: Шимончук, Катерина Олександрівна
Ключові слова: гендерна ідентичність
діти старшого дошкільного віку
психологічна наука
соціальні уявлення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Шимончук К.О. Особливості гендерної ідентичності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІI курсу, заочної форми навчання, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент Л.О. Ляховець / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2020. 51 с.
Короткий огляд (реферат): В останні десятиліття в суспільстві відбуваються помітні зміни в соціальних уявленнях щодо змісту гендерних ролей: розмиваються межі між «чоловічими» та «жіночими» видами діяльності, рисами характеру, особливостями поведінки тощо. З одного боку, такі зміни створюють більше можливостей для проявів індивідуальності, з іншого, – призводять до непорозуміння між представниками різних статей через плутанину в змісті уявлень про те, що є «чоловічим», а що – жіночим». Особливо піддатливими до вказаних змін у суспільній свідомості є діти, які не мають власних усталених переконань. Чутливо реагуючи на впливи оточення та повідомлення з ЗМІ, вони формують власні уявлення про те, що означає бути жінкою або чоловіком.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10964
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шимончук_Особливості гендерної ідентичності.pdf997,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.