Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11049
Назва: Магерівський концепт “соціальна педагогіка” (1844–1845)
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: Карл Магер
концепт “соціальна педагогіка”
Дата публікації: 2025
Видавництво: International scientific-practical conference “Current state and priorities of modernization of science, education, technology and society”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Магерівський концепт “соціальна педагогіка” (1844–1845). International scientific-practical conference “Current state and priorities of modernization of science, education, technology and society”: conference proceedings (Angers, France, March 18, 2025). Angers, France: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 6–8.
Короткий огляд (реферат): У різних енциклопедіях про постать Карла Магера (Karl Wilhelm Eduard Mager) (1.01.1810, Грефрат – 10.06.1858, Вісбаден) зазначено, що він був передусім педагогом; викладав мови (німецьку, французьку) у школах Швейцарії і Німеччини; великий резонанс мали його книга “Німецька міщанська школа. Послання до державного мужа” (Штутґарт, 1840) [1] та видання “Педагогічного огляду” (Pädagogische Revue) від 1840 року [2]. Карл Шмідт (Karl Schmidt) у всесвітньо знаній “Історії педагогіки” (Кетен, 1867) писав про Карла Магера як “людину, наділену не тільки всеохопним знанням і філософською освітою, але також надзвичайною проникливістю та ясністю думки й викладу, та понад те – несамовитою послідовністю характеру і непохитною любов'ю до правди” [3, с. 445].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11049
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магерівський концепт “соціальна педагогіка” (1844–1845).pdf185,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.