Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-12T06:15:45Z-
dc.date.available2025-06-12T06:15:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКузнецова Т. М. Особливості розвитку вищих психічних функцій у дітей з розладом аутистичного спектру : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки ІІ курсу, 61 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент В.А. Дяченко / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2024. 42 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11063-
dc.description.abstractНа сьогодні розлад аутистичного спектру (РАС) є одним з найбільш складних порушень розвитку дітей, що призводить до суттєвих труднощів у становленні та розвитку їхніх вищих психічних функцій. Значна кількість дітей з РАС має труднощі у комунікації, соціальній взаємодії, а також у розвитку мислення, пам'яті, уваги та емоційного контролю. Проблема ефективної нейропсихологічної корекції таких функцій є надзвичайно важливою для покращення якості життя дітей та їхньої інтеграції у соціум.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпсихічні функціїen_US
dc.subjectдіти з розладом аутистичного спектруen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectнейропсихологіяen_US
dc.titleОсобливості розвитку вищих психічних функцій у дітей з розладом аутистичного спектруen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузнецова_Особливості розвитку.pdf618,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.