Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшенична, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-18T09:13:51Z-
dc.date.available2025-06-18T09:13:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПшенична Т. М. Штучний інтелект в digital-маркетингу, як нові можливості для бізнесу. International Scientific Conference Ensuring sustainable economic development in the context of globalisation challenges : Conference Proceedings (November 1-2, 2024. Kielce, Poland). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 204 pages. ISBN: 978-9934-26-495-5 С. 142-145en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11119-
dc.description.abstractЦифрова економіка яка швидко розвивається вимагає перегляду актуальності існуючих маркетингових практик, і виникає необхідність кардинальних змін маркетингових програм. Компанії, які прагнуть бути конкурентоздатними на ринку як національному, так і міжнародному, обов’язково мають бути в тренді. Сьогодні е-маркетинг і є цим світовим трендом.en_US
dc.publisherInternational Scientific Conference Ensuring sustainable economic development in the context of globalisation challenges : Conference Proceedingsen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectdigital-маркетингen_US
dc.subjectбізнес-процесиen_US
dc.titleШтучний інтелект в digital-маркетингу, як нові можливості для бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.