Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11119
Назва: Штучний інтелект в digital-маркетингу, як нові можливості для бізнесу
Автори: Пшенична, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: штучний інтелект
digital-маркетинг
бізнес-процеси
Дата публікації: 2024
Видавництво: International Scientific Conference Ensuring sustainable economic development in the context of globalisation challenges : Conference Proceedings
Бібліографічний опис: Пшенична Т. М. Штучний інтелект в digital-маркетингу, як нові можливості для бізнесу. International Scientific Conference Ensuring sustainable economic development in the context of globalisation challenges : Conference Proceedings (November 1-2, 2024. Kielce, Poland). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 204 pages. ISBN: 978-9934-26-495-5 С. 142-145
Короткий огляд (реферат): Цифрова економіка яка швидко розвивається вимагає перегляду актуальності існуючих маркетингових практик, і виникає необхідність кардинальних змін маркетингових програм. Компанії, які прагнуть бути конкурентоздатними на ринку як національному, так і міжнародному, обов’язково мають бути в тренді. Сьогодні е-маркетинг і є цим світовим трендом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11119
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.