Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшенична, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-18T09:16:39Z-
dc.date.available2025-06-18T09:16:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПшенична Т.М. Вплив штучного інтелекту на ефективність digital-маркетингу в бізнес-процесах. Економіка та суспільство. 2025. № 72.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11121-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості застосування технології штучного інтелекту у маркетинговій діяльності. Визначено вплив штучного інтелекту на ефективність digital-маркетингу в сучасних бізнес-процесах. Проаналізовано основні напрями використання штучного інтелекту, зокрема автоматизацію процесів, персоналізацію контенту, аналіз великих даних та прогнозування поведінки споживачів. Розглянуто переваги застосування штучного інтелекту в digital-маркетинг, зокрема підвищення продуктивності, зниження витрат і покращення взаємодії компаній із цільовою аудиторією, залученні клієнтів та підвищенні продажів. Визначено, що зі зростанням обсягів даних та необхідністю швидкої їхньої обробки штучний інтелект стає невід’ємним інструментом оптимізації маркетингових стратегій. Висновки підкреслюють роль інтелектуальних технологій у трансформації цифрового маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку.en_US
dc.publisherЕкономіка та суспільствоen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectdigital-маркетингen_US
dc.subjectавтоматизаціяen_US
dc.subjectперсоналізаціяen_US
dc.subjectбізнес-процесиen_US
dc.titleВплив штучного інтелекту на ефективність digital-маркетингу в бізнес-процесахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.