Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11121
Назва: Вплив штучного інтелекту на ефективність digital-маркетингу в бізнес-процесах
Автори: Пшенична, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: штучний інтелект
digital-маркетинг
автоматизація
персоналізація
бізнес-процеси
Дата публікації: 2025
Видавництво: Економіка та суспільство
Бібліографічний опис: Пшенична Т.М. Вплив штучного інтелекту на ефективність digital-маркетингу в бізнес-процесах. Економіка та суспільство. 2025. № 72.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості застосування технології штучного інтелекту у маркетинговій діяльності. Визначено вплив штучного інтелекту на ефективність digital-маркетингу в сучасних бізнес-процесах. Проаналізовано основні напрями використання штучного інтелекту, зокрема автоматизацію процесів, персоналізацію контенту, аналіз великих даних та прогнозування поведінки споживачів. Розглянуто переваги застосування штучного інтелекту в digital-маркетинг, зокрема підвищення продуктивності, зниження витрат і покращення взаємодії компаній із цільовою аудиторією, залученні клієнтів та підвищенні продажів. Визначено, що зі зростанням обсягів даних та необхідністю швидкої їхньої обробки штучний інтелект стає невід’ємним інструментом оптимізації маркетингових стратегій. Висновки підкреслюють роль інтелектуальних технологій у трансформації цифрового маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11121
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.