Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеркулов, Д.С.-
dc.contributor.authorЦибко, Ганна Юхимівна-
dc.date.accessioned2025-06-23T06:28:51Z-
dc.date.available2025-06-23T06:28:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМеркулов Д.С., Цибко Г.Ю. Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі // Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (20 листопада 2020 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. С.39.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171-
dc.description.abstractРозглядаються методи навчання програмування, пов’язані зі створенням учнями комп’ютерних ігор під час занять та індивідуальної роботи. Обґрунтовується ефективність цих методів для підвищення вмотивованості учнів та досягнення освітніх цілей.en_US
dc.publisherКрок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірникen_US
dc.subjectсередня освітаen_US
dc.subjectнавчання програмуванняen_US
dc.subjectкомп'ютерна граen_US
dc.subjectгейміфікаціяen_US
dc.titleРозробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меркулов& Цибко_Розробка комп’ютерних ігор.pdf114,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.