Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Меркулов, Д.С. | - |
dc.contributor.author | Цибко, Ганна Юхимівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T06:28:51Z | - |
dc.date.available | 2025-06-23T06:28:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Меркулов Д.С., Цибко Г.Ю. Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі // Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (20 листопада 2020 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. С.39. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171 | - |
dc.description.abstract | Розглядаються методи навчання програмування, пов’язані зі створенням учнями комп’ютерних ігор під час занять та індивідуальної роботи. Обґрунтовується ефективність цих методів для підвищення вмотивованості учнів та досягнення освітніх цілей. | en_US |
dc.publisher | Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник | en_US |
dc.subject | середня освіта | en_US |
dc.subject | навчання програмування | en_US |
dc.subject | комп'ютерна гра | en_US |
dc.subject | гейміфікація | en_US |
dc.title | Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Меркулов& Цибко_Розробка комп’ютерних ігор.pdf | 114,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.