Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171
Назва: | Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі |
Автори: | Меркулов, Д.С. Цибко, Ганна Юхимівна |
Ключові слова: | середня освіта навчання програмування комп'ютерна гра гейміфікація |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник |
Бібліографічний опис: | Меркулов Д.С., Цибко Г.Ю. Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі // Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (20 листопада 2020 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. С.39. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються методи навчання програмування, пов’язані зі створенням учнями комп’ютерних ігор під час занять та індивідуальної роботи. Обґрунтовується ефективність цих методів для підвищення вмотивованості учнів та досягнення освітніх цілей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Меркулов& Цибко_Розробка комп’ютерних ігор.pdf | 114,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.