Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171
Назва: Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі
Автори: Меркулов, Д.С.
Цибко, Ганна Юхимівна
Ключові слова: середня освіта
навчання програмування
комп'ютерна гра
гейміфікація
Дата публікації: 2020
Видавництво: Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник
Бібліографічний опис: Меркулов Д.С., Цибко Г.Ю. Розробка комп’ютерних ігор як метод навчання програмування в середній школі // Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (20 листопада 2020 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. С.39.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються методи навчання програмування, пов’язані зі створенням учнями комп’ютерних ігор під час занять та індивідуальної роботи. Обґрунтовується ефективність цих методів для підвищення вмотивованості учнів та досягнення освітніх цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11171
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меркулов& Цибко_Розробка комп’ютерних ігор.pdf114,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.