Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11272
Назва: Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування (дисертація)
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: іншомовна навчально-стратегічна компетентність
навчальні стратегії
комунікативні стратегії
майбутні учителі початкової школи
міжкультурна іншомовна компетентність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний лінгвістичний університет
Бібліографічний опис: Конотоп О. С. Теорія і практика формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування : дис. д. пед. наук : 3.00.02 «Теорія та методика навчання (іноземна мова)» (011 – Освітні, педагогічні науки). Київ, 2025. 483 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше обґрунтовано й розроблено методику формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; здійснено системний аналіз теоретичних передумов та методичних понять, що розкривають проблему та специфіку досліджуваної проблеми; визначено пріоритетні підходи до формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; теоретично обґрунтовано компоненти методичної системи формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; розроблено модель, навчально-методичне забезпечення, етапи, систему вправ і завдань формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування; уточнено поняття «англомовна навчально-стратегічна компетентність»; введено поняття «студент зі стратегічним типом мислення». Експериментально доведено ефективність розробленої методики та визначено оптимальну модель для відповідного навчання. За результатами дослідження підготовлено методичні рекомендації щодо організації процесу формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності в аспекті міжкультурного спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11272
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНОТОП_ДИСЕРТАЦІЯ_ ТОМ1.pdf8,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
КОНОТОП_ДОДАТКИ_ТОМ 2.pdf15,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.