Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11292
Назва: Four reading strategies to develop students’ reading comprehension
Автори: Konotop, Olena
Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: стратегії читання
розуміння прочитаного
англійська мова
Brainstorming
Graphic Organizers
K-W-L
Questions-Answers
викладання іноземних мов
Дата публікації: 2020
Видавництво: Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Konotop O. Four reading strategies to develop students’ reading comprehension. Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С.Макаренка, 11 грудня 2020 року) / [редактор-упорядник: О.В.Діброва]. Кременчук : Методичний кабінет, 2020.С. 35-38.
Короткий огляд (реферат): Ця стаття присвячена значенню стратегій читання для розвитку навичок розуміння прочитаного, що є ключовим для вивчення англійської мови. Акцентується увага на тому, що вміння швидко адаптуватися та вирішувати проблеми в сучасному світі робить ці стратегії особливо актуальними. Автори аналізують наукові праці вітчизняних дослідників, які визначають читацькі стратегії як сукупність розумових дій, спрямованих на досягнення мети читання, розуміння специфіки текстів, вилучення інформації та використання компенсаторних механізмів. Розглядаються чотири найпопулярніші та ефективніші стратегії: мозковий штурм (Brainstorming), графічні органайзери (Graphic Organizers), K-W-L (Знаю-Хочу знати-Дізнався) та питання-відповіді (Questions-Answers). Підкреслюється, що свідоме та продумане застосування цих стратегій викладачами допомагає студентам не лише ефективно працювати зі складними текстами іноземною мовою, а й успішно вивчати основні предмети майбутньої спеціальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11292
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Four reading strategies to develop students’ reading comprehension.pdf187,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.