Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11311
Назва: Теоретичні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетент-ності в аспекті міжкультурного спілкування
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: учбово-стратегічна компетентність
вчителі початкової школи
міжкультурне спілкування
англомовна освіта
CEFR
безперервна освіта
підготовка вчителів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Higher education in Ukraine (1991–2023): traditions, transformations, challenges, and prospects: Scientific monograph
Бібліографічний опис: Конотоп О. С. (2023). Теоретичні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетент-ності в аспекті міжкультурного спілкування. Higher education in Ukraine (1991–2023): traditions, transformations, challenges, and prospects: Scientific monograph [кол. монографія]. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 117–132.
Короткий огляд (реферат): Ця монографія присвячена теоретичним аспектам формування англомовної навчально-стратегічної компетентності (УСК) у майбутніх учителів початкової школи у контексті міжкультурного спілкування. Наголошується на зростаючій необхідності безперервного самовдосконалення в умовах швидко застарілої інформації, що робить УСК ключовою для навчання протягом усього життя. У роботі аналізуються міжнародні документи, зокрема CEFR (2003, 2018), та чинні українські програми з англійської мови, виявляючи розбіжності у потрібних рівнях володіння мовою для абітурієнтів та випускників вишів. Також розглядаються проблеми визначення УСК серед українських науковців та пропонується комплексне розуміння цієї компетенції. Зрештою, дослідження наголошує на важливості інтеграції ефективних стратегій навчання у педагогічну підготовку для оснащення майбутніх вчителів в умовах глобалізованого освітнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11311
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.