Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11429
Назва: Казкотерапія в освітньому процесі у закладі дошкільної освіти
Автори: Юрченко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: казкотерапія
заклад дошкільної освіти
освітній процес
казка
терапевтичний потенціал
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Юрченко Т. М. Казкотерапія в освітньому процесі у закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки VІ курсу, 63 групи, спец.: 012 Дошкільна освіта / наук. керівник: к.п.н., доцент О.В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 84 с.
Короткий огляд (реферат): Про використання казок у фольклорі з метою навчання та розвитку дітей давно відомо. Проте казкотерапія, саме як метод в освіті є відносно новим, який досі досліджується для психологічної корекції та підтримки розвитку дітей дошкільного віку. Розвиток дитини у дошкільному віці є особливо важливим так як починається формування особистості, дослідження навколишнього світу, комунікація із людьми та підготовка до життя поза межами родини. Отже є актуальною потреба у пошуку нових методів психологічної корекції та підтримки розвитку саме у цьому віці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11429
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрченко_Казкотерапія в освітньому процесі.pdf2,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.