Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапуд, І. А.-
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-10-09T12:30:36Z-
dc.date.available2025-10-09T12:30:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКарапуд І.А., Завацька Л.М. Вплив соціальних та особистісних чинників на адаптацію дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного середовища. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С.54-58.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11574-
dc.description.abstractВ публікації здійснений аналіз впливу соціальних та особистісних чинників на адаптацію дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного середовища. Акцентована увага на ефективних механізмах підтримки дітей з особливими освітніми потребами та створення умов для їхньої успішної адаптації, з урахуванням сучасних психологічних та педагогічних підходів у вивченні розвитку особистості.en_US
dc.publisherП’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференціїen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзивне середовищеen_US
dc.subjectсоціальні чинникиen_US
dc.subjectособистісні чинникиen_US
dc.subjectадаптація дітейen_US
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиen_US
dc.titleВплив соціальних та особистісних чинників на адаптацію дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного середовищаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.