Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11574
Назва: Вплив соціальних та особистісних чинників на адаптацію дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного середовища
Автори: Карапуд, І. А.
Завацька, Людмила Миколаївна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне середовище
соціальні чинники
особистісні чинники
адаптація дітей
заклад загальної середньої освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції
Бібліографічний опис: Карапуд І.А., Завацька Л.М. Вплив соціальних та особистісних чинників на адаптацію дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного середовища. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С.54-58.
Короткий огляд (реферат): В публікації здійснений аналіз впливу соціальних та особистісних чинників на адаптацію дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного середовища. Акцентована увага на ефективних механізмах підтримки дітей з особливими освітніми потребами та створення умов для їхньої успішної адаптації, з урахуванням сучасних психологічних та педагогічних підходів у вивченні розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11574
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.