Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11615
Назва: Класична і некласична парадигми в історії педагогіки
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: історія педагогіки
педагогічна доктрина
класична і некласична парадигма
історія світової педагогічної думки
Дата публікації: 2025
Видавництво: Boston, USA: Golden Quill Publishing
Бібліографічний опис: Зайченко Н.І. Класична і некласична парадигми в історії педагогіки. International scientific and practical conference “Interdisciplinary Development of Science, Education, Economics and Technology in the Context of Contemporary Societal Transformations”: conference proceedings (Boston, USA, September 15, 2025). Boston, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 6–10.
Короткий огляд (реферат): Розмежування класичної і некласичної парадигм в історії педагогіки сприяє більш точному сприйняттю конкретного педагогічного вчення, що належить до певного історичного часу, та більш повному розумінню значення тієї чи іншої педагогічної доктрини в історії світової педагогічної думки (масштабності, впливовості, новаторства). Парадигма в історії педагогіки дозволяє виробити систему координат задля орієнтування у багатоманітті педагогічних теорій, доктрин і вчень, ідентифікації їх із традиціями освіти й виховання, задля вивчення педагогічної реальності з позиції виокремлення у ній однотипних способів постановки й розв’язання проблем виховання та навчання людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11615
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Класична і некласична парадигми.pdf172,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.