Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11615| Назва: | Класична і некласична парадигми в історії педагогіки |
| Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
| Ключові слова: | історія педагогіки педагогічна доктрина класична і некласична парадигма історія світової педагогічної думки |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Boston, USA: Golden Quill Publishing |
| Бібліографічний опис: | Зайченко Н.І. Класична і некласична парадигми в історії педагогіки. International scientific and practical conference “Interdisciplinary Development of Science, Education, Economics and Technology in the Context of Contemporary Societal Transformations”: conference proceedings (Boston, USA, September 15, 2025). Boston, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 6–10. |
| Короткий огляд (реферат): | Розмежування класичної і некласичної парадигм в історії педагогіки сприяє більш точному сприйняттю конкретного педагогічного вчення, що належить до певного історичного часу, та більш повному розумінню значення тієї чи іншої педагогічної доктрини в історії світової педагогічної думки (масштабності, впливовості, новаторства). Парадигма в історії педагогіки дозволяє виробити систему координат задля орієнтування у багатоманітті педагогічних теорій, доктрин і вчень, ідентифікації їх із традиціями освіти й виховання, задля вивчення педагогічної реальності з позиції виокремлення у ній однотипних способів постановки й розв’язання проблем виховання та навчання людини. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11615 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Зайченко_Класична і некласична парадигми.pdf | 172,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.