Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11616| Назва: | Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1930-х роках: розстановка акцентів |
| Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
| Ключові слова: | іспанська преса іспанський дискурс соціальна педагогіка |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Austin, USA: Golden Quill Publishing |
| Бібліографічний опис: | Зайченко Н.І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1930-х роках: розстановка акцентів. International scientific and practical conference “Topical Issues of Science, Education and Society in the Context of Sustainable Development”: conference proceedings (Austin, USA, September 24, 2025). Austin, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 14–17. |
| Короткий огляд (реферат): | В іспанській пресі 1930-х років доволі часто зустрічалися повідомлення про лекційні виступи освітян, присвячені соціальній педагогіці. В окремих випадках суттєво деталізувалися дані про зміст лекції, її призначення, про сприйняття лекційної промови слухачами. 13 грудня 1930 року знана барселонська інспекторка початкової освіти Леонор Серрано (Leonor Serrano de Xandri) у Будинку вчителя представила лекцію на тему “Нові матеріали до вивчення соціальної педагогіки”. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11616 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Зайченко_Іспанський лекційний дискурс.pdf | 166,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.