Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-10-27T13:10:03Z-
dc.date.available2025-10-27T13:10:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗайченко Н.І. Окремі приклади лекційних дискурсів із соціальної педагогіки в Іспанії (1931–1934 роки). International scientific and practical conference “Global Challenges and Interdisciplinary Solutions: Science, Education, and Society in an Era of Change”: conference proceedings (Stanford, USA, October 1, 2025). Stanford, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 16–18.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11617-
dc.description.abstractІз проголошенням Іспанської Республіки 14 квітня 1931 року було дано значний поштовх освітньому реформуванню у країні. Педагогічна громадськість відчула велетенське натхнення. Зорганізовувалися численні курси вдосконалення вчительства, педагогічні конгреси, на зібрання робітничих товариств запрошувалися знані освітяни та вчені. Іспанська преса 1930-х років рясніла повідомленнями про лекційні дискурси із соціального виховання та соціальної педагогіки.en_US
dc.publisherStanford, USA: Golden Quill Publishingen_US
dc.subjectлекційний дискурсen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectІспаніяen_US
dc.subjectпедагогічна громадськістьen_US
dc.subjectлекційні дискурсиen_US
dc.subjectсоціального вихованняen_US
dc.titleОкремі приклади лекційних дискурсів із соціальної педагогіки в Іспанії (1931–1934 роки)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Окремі приклади лекційних.pdf214,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.