Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11617
Назва: Окремі приклади лекційних дискурсів із соціальної педагогіки в Іспанії (1931–1934 роки)
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: лекційний дискурс
соціальна педагогіка
Іспанія
педагогічна громадськість
лекційні дискурси
соціального виховання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Stanford, USA: Golden Quill Publishing
Бібліографічний опис: Зайченко Н.І. Окремі приклади лекційних дискурсів із соціальної педагогіки в Іспанії (1931–1934 роки). International scientific and practical conference “Global Challenges and Interdisciplinary Solutions: Science, Education, and Society in an Era of Change”: conference proceedings (Stanford, USA, October 1, 2025). Stanford, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 16–18.
Короткий огляд (реферат): Із проголошенням Іспанської Республіки 14 квітня 1931 року було дано значний поштовх освітньому реформуванню у країні. Педагогічна громадськість відчула велетенське натхнення. Зорганізовувалися численні курси вдосконалення вчительства, педагогічні конгреси, на зібрання робітничих товариств запрошувалися знані освітяни та вчені. Іспанська преса 1930-х років рясніла повідомленнями про лекційні дискурси із соціального виховання та соціальної педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11617
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Окремі приклади лекційних.pdf214,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.